LED Apple in Bucharest, Romania @ Turbohalle – 15/02/2014

15 Februarie 2014, ora 11:30AM.

Fanii LED Apple s-au întâlnit împreună cu noi, echipa KcuRo la stația de metrou Piața Unirii pentru a merge către aeroportul internațional ”Henri Coandă”. Avionul plecat de la Rotterdam al celor de la LED Apple urma să aterizeze la 1:05pm, iar fanii din România cât și cei de peste hotare, precum Polonia, Ungaria, Norvegia și alții au fost în comitetul de întâmpinare al ”merelor” pe plaiurile românești.

12:45AM, zborul se anunță ca fiind aterizat, mult mai devreme decât așteptat, fanii se pun în coloană lângă poarta de sosiri, cu pancarte și stegulețe gata să îi primească. La 1PM trupa își face apariția, după câteva minute de așteptare, ei fiind ultimii ce coboară din avion. Fanii scandează numele trupei cu entuziasm, dar fiind grăbiți să ajungă la mașini pentru a-și încărca în portbagaj instrumentele și restul valizelor ei trec pe lângă mulțimea de fani, făcându-le cu mâna și doar se opresc pentru a face o poză cu fanii, care a urmat să fie postată pe Instagram.

LEDA

După ce ne-am calmat și totul a revenit la normal (relativ), majoritatea fanilor s-au mutat direct către Turbohalle pentru a avea acces la intrare cât mai devreme, unii erau deja acolo, prezenți încă de la soundcheck, alții așteptau cu sufletul la gură să se dea drumul la porți pentru a prinde loc cât mai aproape de idolii lor.

După ore de așteptări și stat la coadă în frig accesul este permis în sala de concert, iar toți merg către standurile cu goodies pentru a-și cumpăra lightstick-uri, tricouri, CD-uri și postere. Căldură mare, dar și mare anticipare pentru concert.

La ora 8PM luminile se sting și trupele de dans din deschidere, DSK (Dope Style Kings) și CMZ (Cypher Monstarz) intră pe scenă cu forțe proaspete, iar fanii sunt deja intrați în atmosfera de concert. Fiecare dintre trupe și-a dat silința și au reușit să primească aplauze furtunoase din partea tuturor celor  aproximativ 2000 de fani.

Întuneric din nou. Concertul propriu-zis începe cu un videoclip drăguț care a stârnit râsete din partea tuturor.

Începe.

Kwangyeon, Hyoseok și Youngjun intră în scenă în uralele fanilor și iși acordează instrumentele rapid, apoi liderul, Youngjun vine către centrul scenei cu brațele deschise pentru a saluta fanii. Se face liniște pentru mai puțin de o secundă iar chitaristul începe cu un cântec familiar pentru toți fanii din România. ”Deșteaptă-te române, din somnul cel de moarte..” se aude din mulțime, în timp ce Youngjun îi acompaniază la chitara electrică. Fanii erup în aplauze și țipete și în sfârșit, Hanbyul și Kyumin, cei doi vocaliști și rapperi ai trupei apar pe scenă stârnind strigăte de fericire și mai mari din partea publicului.

Prima melodie, ”Bad Boys” ajunge la ultimele beaturi, și fanii nici nu apucă să respire bine că cei de la LED Apple se prezintă mulțimii : ”Bună ziua, suntem LED Apple!” apoi după ce vorbesc puțin despre concert, și mulțumesc fanilor că li s-a dar oportunitatea de a concerta la noi în țară, vocalul trupei, Hanbyul, împărtășește o poveste drăguță cu fanii : ”Știți cu toții că eu sunt din Australia la origine. Ei bine, între mine și România este o mare legătură. În perioada când locuiam acolo aveam un prieten român. Era defapt o fată. Ea era foarte frumoasă, era româncă, dar nu asta este important. Numele ei era Neli, și ea a fost prima mea dragoste. O româncă frumoasă, era chiar foarte drăguță, și ea a fost prima fată de care mi-a plăcut cu adevărat. Și aducându-mi aminte de ea, v-am văzut pe voi, fetele românce care ați venit la concertul nostru. Toate sunteți frumoase, și îmi aduceți aminte de prietena mea.”

Concertul a decurs în regulă, cu multe surprize, momente drăguțe și multe multe țipete și plânsete de bucurie. Kyumin și-a declarat iubirea de mai multe ori fanilor, iar ei i-au răspuns însutit. Hanbyul a spus că va fi mereu pentru ei, dedicând melodiile ”I’ll Be There for You”,”Treasure” și ”Baby” fanelor frumoase și mereu încântate de evoluția lor pe scenă.

Băieții au prezentat în exclusivitate planurile lor pentru următorul single, și fanii i-au ajutat, filmând o mică parte pentru refren, parte care va urma să apară în videoclipul lor, care va apărea undeva prin luna aprilie.

Băieții anunță ultima melodie, iar fanii oftează nemulțumiți într-un fel, sperând la mai mult. Fanii strigă ”LED Apple! Bis bis!” Trupa rămâne, cu melodia ”Time’s Up” pentru encore, energia este la 100% din nou, iar înainte de a începe, luminile devin candide, și pe ecranul din spare se rulează un proiect făcut de către fani în mod de mulțumire pentru concert. Ei se opresc, se uită la ecran, în timpul acela organizatorii intră pe scenă cu un tort decorat cu figurine de zahăr, iar cei 5 sunt emoționați până la lacrimi de gest. Tortul iese din scenă, melodia începe, fanii dansează, zâmbesc, plâng că totul s-a încheiat și totuși a fost frumos.

Hanbyul, Youngjun, Hyoseok, Kyumin și Kwangyeon vin în partea din față și se pleacă în fața tuturor fanilor, spunând la revedere cu lacrimi în ochi și inimile pline de mândrie. Fanii îi aclamă pentru ultima dată și astfel se încheie concertul și începe sesiunea de autografe cu cei 500 de fani de la categoria VIP.

După o zi plină de așteptări, distracție, zâmbete și oboseală, fanii pleacă la casele lor, lăsând în urmă o parte din ei lângă cutiile cu cadouri pentru trupa LED Apple.

Înainte de concert, cei 5 au acordat un interviu echipei Music Channel, care în fiecare marți de la ora 22 difuzează o oră de muzică K-pop în programul ”Like Aziatics!”

— Carla

Experiența LEDApple Backstage

Mulțumită Antoniei Bîcu (aka Tony Giny) am avut onoarea de a îi întâlni pe membrii trupei LEDApple în spatele scenei. A fost o experiență la care presupun că niciuna dintre noi – Adina, Ioana sau VeVy – nu se aștepta. Băieții au fost foarte deschiși și putem spune că ne-am distrat împreună cu ei. La început, normal că toate trei am avut emoții și tremuram din toate încheieturile, și probabil observând acest lucru aceștia au început să glumească și să ”Te iubesc!”, care în primă fază ne-a lăsat cu gurile căscate.

Fiecare a fost pasată unui membru și am început să ne facem treaba de make-up și hair stylist, bineînțeles fiind prima noastră experiență pe băieți, mai ales K-idols (OMG), băieții au fost foarte înțelegători și răbdători cu noi. Apoi am început să glumim (cineva era ”dirty minded”),i-am învățat diferența dintre ”Te iubesc” și ”Vă iubesc”, iar Kyumin și Hanbyul au început să își facă declarații de dragoste (”Nado, Și eu”), întrebându-ne care pronunță cel mai bine. Toate trei am fost de acord că Kyumin are accentul cel mai bun, iar Hanbyul este un moldovean  adevărat, acesta ”confirmându-ne” că el a trăit toată viața în Moldova și că strămoșul lui este Dracula.

O altă parte amuzantă, pentru ca telefonul uneia dintre noi tot suna cu ”GD – Shake The World” , Kyumin s-a gândit că ar fi frumos să ne pună să ascultăm întreaga melodie, urmată apoi de ”Fantastic Baby” când am început să cântăm toți  dând startul la o ”mică petrecere”, iar Kyumin ne-a demonstrat calitățile sale de rapper. Am fost foarte uimite să vedem cât de deschiși sunt baieții atunci când au început să vorbească cu noi lucruri puțin mai personale. (Acum nu vă gândiți că erau cine știe ce lucruri)

Am comunicat cu ei în toate limbile (no pun intended) cunoscute: cu Kwangyeon în japoneză și engleză, cu Hyeosok în coreeană, engleză și Hanbyul (lol), cu Kyumin și Hanbyul în engleză și română, iar cu Youngjun mai deloc, era probabil prea timid.

A fost o surprinză că au reușit să ne rețină  numele la sfârșit, și am avut un șoc atunci când ne-au menționat în interviul acordat celor de la Music Channel. Le mulțumim celor din ACRC Nan Kibun, Kompas Events, cât și trupei LEDApple petru o experiență de neuitat!

— Ioana & VeVy

7 thoughts on “LED Apple in Bucharest, Romania @ Turbohalle – 15/02/2014

  1. awww ;_; cat de tare!! ❤ asta da experienta de povestit copiilor, nepotilor si stranepotilor si stra-stranepotilor etc :))

  2. Nu sunt fan Led Apple, dar sa cante imnul Romaniei la chitara , e Wow. E amuzanta si partea cu Chemati Politia de pe Youtube. Noroc ca urmaresc pe facebook Asociația Culturală Româno-Coreeană Han Kibun si mai gasesc din cand in cand cate un lucru interesant .

    1. Au fost multe momente amuzante și atunci când se pregăteau să intre pe scenă dar nu știm cât avem voie să dezvăluim, de aceea toate picanteriile le puteți afla de la fetele din ACRC, Tony și Andreea care le-au scris pe facebook.

  3. Mersi pentru articol!Concertul demential si sper ca e doar primul din multele ce sper sa urmeze!Intradevar foarte de treaba si deschisi baietii…Mi-a placut enorm de Kyumin si a sa romana,chiar are pronuntia cea mai buna,mai buna decat a lui HanByul..daca ar fi sa invete ar putea sa se descurce destul de bine zic eu…Ma bucur enorm ca le-am lasat o impresie foarte buna din cate ne-au spus si Andreea si Tony Giny ulterior…Foarte simpatic Hanbyul cu Dracula jaja…cand mai vb cu ei in romana intelegeau?Faza cu Imnul superba intradevar,s-a auzit extraordinar din sala si nu se astepta nimeni la acest gest din partea lor,foarte frumos(multi gresesc capitala ehm),Pentru cine nu a fost la concert a fost o adevarata nebunie,am sarit cu ei,am cantat,am tipat din prima pana in ultima clipa….nu cred ca se asteptau l-a o asemenea atmosfera si am vazut ca se distrau intradevar alaturi de noi…Mi-a placut faza cu Team HanByul VS Team Kyumin,din clipuri se aude si mai mistho ex.:(cantecul Song Of Hope) dar pe departe cea mai emotionanta parte a fost finalul cand au venit fetele cu tortul,in clipuri se vede clar ca nu se asteptau si i-a miscat enorm gestul….
    Inainte de concert eram fana lui KwangYeon,sooooooo handsome,il placeam pe Hanbyul pentru vocea sa si pe HyoSeok,cool and handsome as well…dupa concert am devenit fana lui Kyumin…
    SI la sesiunea de autografe,chiar daca erau dupa un concert obositor au zambit,au glumit fara sa arate oboseala nici plictiseala,de admirat!Iar Kyumin intradevar era indragostit de “Te Iubesc”…eu personal le-am spus fiecaruia cate ceva in coreeana inclusiv HanByul sa fiu sigura ca inteleg jaja si m-am simtit bine ca mi-au si raspuns jjajja
    Pentru cei ce nu au fost la sesiune pot spunesi nu-s singura cu siguranta,sunt mult mai frumosi decat in poze si la tv,muuuuuuuuuut mai frumosi!
    La sfarsitul zilei am descoperit a sunti niste tipi absolut normali pentru varsta lor(nu acei inocenti pe care multi si inchipuie si cum tv-ul ii face a fi…fanii Kpop stiu cum sunt portretizati idolii in Korea)…
    Abia astept sa lanseze noul lor single european si sa vedem ce au filmat la noi♥
    Evident vrem sa revina si sa se disterze si mai mult la noi acum ca am spart gheata!

    Voua de cine v-a placut cel mai mult fetelor dupa intalnire?gen:cu el m-as intelege de minune ca amic?cine v-a uimit”nu imi imaginam ca e asa”? in sensul bun etc?

    1. Scuze de răspunsul ATÂT de întarziat, cred că eram în febra de după concert și noi și am fost puțin foarte entuziasmate o perioadă de timp. (Cam lungă nu? Ținând cont că deja s-a anunțat al 2-lea concert în România)
      Sincer băieții ne-au lăsat o impresie foarte bună. Nu s-au comportat ca și cum ar fi fost vedete! Probabil cel mai mult ne-a plăcut de Kyumin și Hanbyul, pentru că ei au vorbit cel mai mult cu noi.(La ceilalți cred că limba a fost o barieră, noi nevorbind foarte multă coreeană și ei nu foarte multă engleză). Sincer nici noi nu știam la ce să ne așteptăm, dar cu siguranță nu ne așteptam să fie atât de deschiși și să fie ATÂT de prietenoși.

    1. Nu știm sigur dacă le-am scris în ordinea corectă dar tracklistul este cam așa:
      Romanian Anthem (”Deșteaptă-te, Române) – sung by Youngjun

      Bad Boys – Intro
      Bad Boys
      Gimme Kimi Love
      Sadness
      니가 뭔데(How Dare You)
      Dash
      둘도 없는 바보 (Left Alone)
      난 널 첫 사랑해 바램 (Wish)
      난 널 첫사랑해 (You’re My First Love) – Kyumin solo
      Treasure
      Baby
      배반 (Betrayal)
      I’ll Be There For You (English Version)
      바람아 불어라 (Let The Wind Blow)
      Bridge
      Fly
      Ment
      Rock moment – Hyoseok, Kwangyeon & Youngjun
      High Yeah
      어쩌다 마주친(Someone Met By Chance)
      영희야(Younghee)
      希望の唄 (Song of Joy)
      When I Was Your Man
      My Baby – New song snippet
      Run To You – Intro
      Run To You
      Time Is Up – Encore

Leave a Reply

