3 Ani de KCu.Ro

A mai trecut un an, și uită că am ajuns la 3 ani de activitate ca și echipă/ comunitate alături de KCu.Ro. Am legat prietenii frumoase și am creat împreună cu fanii culturii coreene (și nu numai) amintiri de neuitat. Cu toate că echipa s-a schimbat de-a lungul timpului, prieteniile au rămas, indiferent dacă ele au fost acolo de la început sau s-au legat atunci când ni s-au alăturat. Voim să credem că nu există niciu gram de regret și voim să credem că v-ați distrat alături de noi!

Ajungând la această cifră (care nu e foarte mare), dar semnifică ceva pentru noi, realizăm prin câte am trecut  și trebuie să recunoaștem că uneori voiam să ne lăsăm de ”meserie”. Ceea ce ne-a motivat să continuăm au fost oamenii care ne-au fost alături de la început și care ne-au urmărit constant (chiar dacă nu sunt ei un număr foarte mare), dar și faptul că înființînd KCu.Ro ne-am descoperit pasiuni nebănuite, am făcut lucruri pe care probabil înainte nici nu ni le-am fi imaginat, și, de asemenea, am crescut și ne-am maturizat împreună (fie vorba între noi, tot copii suntem în adâncul sufletului . . . poate nu chiar atât de adânc =)) ).

Uitându-ne în urmă, nu cred că trebuie să avem vreun regret, ne ținem capul sus și continuăm să evoluom. Ne străduim să devenim din ce în ce mai buni!

 La Mulți Ani, nouă! La cât mai multe proiecte și la cât mai multe concursuri câștigate împreună!

Echipa KCu.Ro

Leave a Reply

