S.K. FILL #52 – Cinderella and Four Knights (HANGUL :신데렐라와 네명의 기사)

Dacă după o zi lungă simţiţi nevoia să vă relaxaţi cu K-Pop sau K-Drama şi vreţi să vă clătiţi ochii cu câțiva băieţi frumoşi (foarte frumoşi, părerea mea) sau să vă desprindeţi de monotonia de zi cu zi,  vă recomand să vă uitaţi la cea mai amuzantă, genială, magnifică K-Drama. Personal, îmi aduce aminte de prima mea dramă, la fel de genială ca şi aceasta (recomand să o vedeţi dacă nu aţi văzut-o până acum), RENUMITA  dramă ,,Boys over flowers”! DAAAAR acum să vorbim de ceva mai ,,proaspăt”  şi anume CINDERELLA AND FOUR KNIGHTS!

97e787ab-3be4-48bc-9866-ae56ed131781

În această dramă joacă trei actori arătoși, ce te fac să te îndrăgosteşti de ei la prima vedere, Jung Il-woo, Ahn Jae-Hyeon, Lee Jung-Shin şi două dintre cele mai frumoase actriţe, Park So-Dam şi Son Na-Eun.

sw

Personal am început să mă uit la dramă doar datorită actorilor, dar după ce am văzut primul episod, efectiv m-am îndrăgostit şi am devenit dependentă, hahaha ^^ .
În serial este vorba despre o fată ce are o viaţă foarte grea şi întâmpină probleme la fiecare pas (ca orice dramă coreeană de altfel). Eun Ha-Won (Park So-Dam) are ca țel îndeplinirea visului mamei sale care a murit într-un incendiu când ea era foarte mică, și anume să devină profesor. Protagonista are o personalitate puternică și un set de principii morale bine stabilite, dar viaţa de acasă o face nefericită din cauza mamei şi a surorii vitrege, ce îi creează probleme şi o tratează ca pe o sclavă (Cenuşereasa, duh). Ha-Won jonglează diferite locuri de muncă pentru a reuşi să câştige îndeajunşi bani și să îşi poată plăti taxele de înscriere pentru universitate.

Cavalerii noştri, Ji-Woon (Jung Il-Woo), Hyun-Min (Ahn Jae-Hyeon) şi Seo-Woo ( Lee Jung-Shin) sunt cunoscuţi ca şi faimoşii “verişori Kang”, fiind bogaţi, foarte răsfăţaţi şi rebeli. Sunt obligaţi să trăiască împreună în vila ,,Sky House”(VREAU SI EU T^T). Personalităţile lor sunt total diferite, Ji-Woon este tipul de bărbat cool şi dur, Hyun-Min este un mare playboy, iar Seo-Woo este muzicianul cu suflet mare, idolul femeilor (hahaha ^^). Ei nu sunt deloc apropiaţi unul de celălalt şi se ceartă de fiecare dată când au ocazia.

Într-o zi, bunicul lor, deţinătorul Haneul Grup, a ordonat ca toţi trei să participe la cea de-a cincea nuntă a sa. Hyun-Min (Ahn Jae-Hyeon ) nu voia să participe, aşa că s-a hotărât să strice acest eveniment special. Printr-o întamplare clişeică, acesta ajunge să o angajeze pe Ha-Won (Park So-Dam) cu scopul de a pretinde timp de 3 ore,  că este logodnica lui. Planul lui pare să dea roade, dar Ha-Won, realizând intenţiile lui Hyun-Min de-ai strica planurile de nuntă ale bunicului, îl pune să îngenuncheze printr-o mişcare de karate (bine i-a făcut! ) şi să îşi ceară scuze în faţa tuturor. Când bunicul a văzut că Ha-Won este o fată simplă dar puternică şi tratează pe toată lumea la fel, indiferent că sunt bogaţi sau nu, a decis să o angajeze şi să îl ajute să îi disciplineze pe băieţi.
Pentru a putea face asta, desigur, trebuie să se mute în aceeaşi casă cu ei, semnează şi un contract, iar cu timpul ajunge să se şi îndrăgostească de unul dintre ei, încălcând astfel contractul, dar am să vă las în suspans şi nu am să vă spun de cine. Aşa că dacă vreţi să aflaţi, vă propun să vă uitaţi la această dramă genială. Mie personal îmi place să o vizionez de AICI!
Probabil vă întrebaţi de ce drama se numeşte “Cinderella and Four Knights” şi eu am vorbit doar despre trei personaje masculine. Acesta este încă un “mister” pe care vă las să îl rezolvaţi.

Aştept părerea voastră sinceră! ^^

anita

Leave a Reply

