KPop Corner @NijiKon 2016 (22-23 oct., Palatul Bragadiru)

Deși evenimentul s-a desfășurat de-a lungul a două zile, pregătirea în sine a început.. cu peste o săptămână înainte. Ne-am adunat acum un weekend la un team-building de șoc să discutăm detaliile în mare, adică: materialele de care ne-am folosi, programul și alte activități precum tombola și micile jocuri.

carlaAm trecut apoi în online, pe un grupuleț, unde-am făcut împreună conținutul materialelor și am decis ce cum, în ce ordine, unde să punem, totul bine și frumos… până în ziua evenimentului (pam-pam-pam suspans!)

Cum poate unii se trezesc pe partea nepotrivită a patului și se țin de superstiția asta toată ziua, așa și noi. În prima zi am început puțin peste program din cauza micilor ”defecțiuni tehnice” : am alergat după echipament, wireless-ul funcționa încet, laptop-ul se bloca, Youtube-ul nu mergea, ce să mai, o corvoadă. În ciuda detaliilor din ”backstage” toată echipa s-a descurcat, am reușit să facem rost și de o conexiune de internet mai bună (bless the mobile internet!) și lumea s-a mutat încet-încet către noi, din interior către exterior. Ah.. alt detaliu pe care l-am ratat.. Kpop Corner-ul a fost amenajat într-un cortuleț, pe terasa locației, unde din nefericire.. nu era tocmai cald (noroc că cei din organizare ne-au dat o aerotermă pe care-am folosit-o să facem un efect de seră), dar ne-am încălzit noi prin multe, multe momente de dans și karaoke.

A doua zi a fost mult mai bine, și am primit noi jucării, cu ocazia asta le mulțumim lui Rammy, că ne-a dotat cu un sistem de sonorizare genial care zdruncina cortul din toate părțile, dar toți au fost bucuroși de asta, chiar dacă ne-a fost atrasă atenția puțin hehe; lui Menthos că a fost IT-stul nostru adică unde nu știam noi cum să punem un video-proiector a venit el, cu riscul de a face un scurt din cauza prizelor defecte, coordonatoarei noastre Ralu care a alergat de colo-colo să ne facă rost de diverse lucrușoare, și domnilor de la toxicbubbles.ro pentru generozitatea lor; dânșii ne-au pus la dispoziție ghiozdane și coliere inscripționate cu trupe Kpop cunoscute pentru a le dărui fanilor participanți la jocuri.

Și apropo de jocuri, în a doua zi am apucat să facem mai multe decât în prima, lucru care m-a uimit, atât pe partea de implicare cât și pe partea de timp, pentru că deși s-a simțit de parcă eram acolo de ore întregi defapt trecuseră trei ore :))

În final, am primit feedback foarte bun, fanii au plecat mulțumiți… și echipa a plecat cu mici simptome de răceală dar mulțumită și pregătită să participe din nou la anul!

yzaAlt an, alt Nijikon. După cum știți, Kpop Corner s-a aflat și la această ediție de Nijikon, mult mai complex decât în alte ediții. Am venit ca și un participant normal, așa că voi povesti din punctul de vedere al unui simplu trecător. Am fost întâmpinată încă de la intrarea ce dădea spre curte pe ritmurile muzicii coreene. Staff-ul a fost incredibil de primitor, evident, fani Kpop si membri KCu.Ro. Mi-am auzit trupele favorite, trupe noi dar și vechi. Fetele de la organizare au și dansat unele coregafii și se asigurau ca toți să se distreze cu ele. Nu putem uita activitățiile și jocurile prin care m-am distrat la culme. Am putut face și karaoke, ceva ce găsești foarte rar dacă vrei să îți încălzești vocea pe Kpop. De asemenea m-am întâlnit și cu alte fane și am cunoscut multe persoane noi. A fost pregătită și o tombolă care s-a asigurat să ne satisfacă placerea de a câștiga premii legate de Coreea. De abia aștept Nijikon-ul următor și următorul Kpop Corner și sper să mă întâlnesc cu cât mai mulți din voi acolo!

Leave a Reply

