KJ Center – poarta către Coreea și Japonia

  De când am început cu toții să urmărim dramele coreene sau emisiunile cu artiștii KPop preferați, a crescut în noi dorința de a putea gusta sau prepara acasă, mâncarea coreeană. Odată cu creșterea popularității valului Hallyu, la noi în țară au apărut și câteva magazine online, de unde puteai cumpăra diverse bunătăți coreene.

  Anul 2016 însă, marchează deschiderea primul magazin cu specific coreeano-japonez (KJ Center) din București, făcând astfel capitala să treacă în rândul oraşelor care sunt în pas cu trend-urile tinerești.

   KJ Center nu este primul magazin cu specific asiatic din țară, însă cu siguranță este primul magazin din București cu specific coreean, unde putem găsi tot felul de ingrediente, snacks-uri, dulcuri, faimosul kimchi și nu numai!!
af
levAm fost prezentă la deschidere împreună cu încă 3 prietene și acolo am fost întâmpinate de o doamnă in Hanbok gata să ne ajute și să ne îndrume în magazinul plin de bunătăți. Bineînțeles primul lucru pe care l-am observat au fost MV-urile cu trupele preferate expuse pe ecranele magazinului (am intrat fix când a început EXO așa că nu m-am putut abține și am schițat câteva mișcări de dans). Imediat după, am vazut rafturile pline cu diferite snacks-uri de care nu am mai auzit, sau pe care le-am văzut doar în drame sau în reclame. Cele care se cumpără cel mai bine sunt Pepero cu EXO (știu bine, am luat vreo 10 cutii). Mâncarea picantă la discreție, Pocari Sweat care este băutura energizantă a oricărui bishounen din anime este în sfârșit disponibilă, kimchi și multe alte ingrediente se găsesc la preţuri accesibile pentru toată lumea. Pe scurt, magazinul deși este poziționat puțin mai departe de centru, are o atmosferă călduroasă și oameni care au venit pentru a gusta snacks-urile Coreei cât și ale Japoniei. De curând, aceștia au încep să aducă albume KPop și produse de frumusețe coreene la cererea publicului, așa că pentru implicare și efort aș dori să dau acestui magazin 5 stele.

carlaExperiența mea cu KJ Center a fost… aproape de ora închiderii magazinului. Fiind prima zi, aceştia au ținut programul puțin mai lung iar eu am intrat în febra cumpărăturilor pe ultima sută de metri. Lucrul pe care l-am apreciat cel mai mult a fost ospitalitatea ajutoarelor din magazin, gata să răspundă la orice nelămurire sau întrebare, dar eu chiar dacă m-am dus cu ‘temele făcute’ nu m-am putut abține să nu fac o mică conversație despre produsele de actualitate şi cele ce vor urma să vină pe stoc. La rafturi găseşti orice de la snacks-uri şi mâncare instantă, la băuturi răcoritoare, dulciuri, fructe de mare şi ingrediente pentru gătit. Produsele sunt atât de origine coreeană cât şi japoneză, iar asta m-a bucurat foarte tare pentru că de mult mi-am dorit să fac un kimchi bun cu ingrediente autentice şi supă miso ‘ca la mama acasă’ 🙂 Atmosfera a fost foarte frumoasă, magazinul fiind aglomerat chiar şi aproape de închidere şi sigur voi mai merge acolo (cât de des se poate 😉

Am revenit peste câteva zile la o altă sesiune de cumpărături, de data aceasta în numele echipei KCuRo. După ce am pus toate bunătățile în sacoșe, am vorbit cu unul dintre responsabilii magazinului care ne-a răspuns la întrebări foarte politicos și la obiect:

  1.    Spre fericirea fanilor KPop, cei de la KJ Center au adus şi albume şi cosmetice, iar atunci când i-am întrebat dacă vor mai aduce pe viitor aceştia ne-au răspuns că produsele se pot achiziționa şi pe comandă, de pe site sau printr-un mesaj pe pagina de Facebook, şi dacă avem vreo sugestie de produse pe care le-ar putea adăuga la stoc, sunt deschişi părerilor.
  2.   Văzând entuziasmul fanilor culturii de la noi, ziceau că în curând or să facă și un mini-loc de auto-servire, cu cuptor cu microunde și fierbător, ca în dramele coreene, dar va mai dura puțin din cauza formalităților.
  3.    Proprietarul magazinului a primit foarte multe cereri de Pepero încă de la deschidere, așa că pe 11 noiembrie, când se va sărbători ziua Pepero în Coreea de Sud vor avea ceva plănuit, dar încă nu este nimic pregătit exact.

    Gata, aţi cumpărat ce aveaţi nevoie, coşul este prea plin să-l mai puteţi ține în mână, acum cum plătiți? Din fericire, aceştia au şi sistem de plată cu cardul (POS) deci dacă plecați în grabă de acasă şi vă uitați banii cash sunteți ‘set’.

20161020_165605Mulțumim staffului KJ Center pentru amabilitate și mini-interviu!

Informații utile 

Adresă :
Bulevardul Banu Manta, nr.12, sector 1 (punct de reper : Primăria Sectorului 1);

Program : L-V, S : 10:00 – 21:00
                    D : 10:00 – 17:00

SITE / FACEBOOK 

2 thoughts on “KJ Center – poarta către Coreea și Japonia

Leave a Reply

