Korean Food in Japan

Ro Hello yeoreobun! Minzy aici la datorie, cu un nou post interesant pentru voi, bineînțeles legat de cultura coreeană. Vreau să vă spun că nu mă așteptam să găsesc ATÂT de multe lucruri legate de Coreea aici, în Japonia, adică da, sunt țări vecine, dar sincer… am rămas șocată și voi rămâne într-o stare continuă de șoc.

Bla bla, prea multe detalii, hai să trecem direct la subiect :)) De data aceasta am zis să experimentez puțin cu… mâncarea coreeană și să văd cum este în comparație cu ceea ce am mâncat în țară, iar pentru asta v-am pregătit un mic Vlog – haideți să-l numim un mic review pentru mâncarea coreeană japoneză.  De fapt, acesta va fi primul episod despre influența coreeana de pe aici (așa că bear with me).

Pentru faimoasa degustare, am fost în Tokyo, cartierul Shinjuku, mai exact Shin Okubo – Orașul Coreean. Imediat cum am ieșit de la metrou, deja totul era super luminos și auzeam numai KPop în stânga și în dreapta mea.

1.png

Restaurantul la care am fost cu o prietenă, se numea Miyomi și puteam să văd scris mare cât casa că acolo este servită mâncare coreeană – no way Sherlock, ești în cartierul coreean, la ce te aștepți.

Am intrat și mă simțeam ca într-un sanctuar al trupei Big Bang, adică da, mai erau poze și cu alte trupe pe acolo, la televizor doar KPop, dar dacă până și chelnerii aveau hanorace cu Big Bang, ce să mai zic :))

2.pngCa și mâncare, am comandat Cheese Tteokbokki (치이즈떡볶이) și Korean Fried Chicken sau Yangnyeom Chicken (양념 치킨), și de băut 2 tipuri de Soju (alcool tradițional coreean), unul cu Ananas și unul cu Piersică. Vă spun, sticlele acelea de soju parcă nu se terminau.

img_3261

Tragem linia, în final a fost frumos, atmosferă drăguță, primitoare, mi-a plăcut că nu am ieșit de acolo mirosind ca și un cârnăcior de pe grătar, ceea ce e un mare plus! Pe lângă asta, ce mi s-a mai părut interesant e că restaurantul avea și un fel de butic lângă, adică nu trebuia să intri ca să mănânci.

Cam astea au fost impresiile mele, vă las să vă delectați cu micul video și ne auzim pe data viitoare ^_^

minz

En Hello yeoreobun! Minzy is here, with a new interesting post for you, regarding Korean culture. (Frankly) I did not expect to find SO many things connected to Korea in Japan. I mean, yes, they are neighbouring countries, but to be honest…. I was shocked and I still am.

Blah blah, too many details, let’s get to the point. This time I’ve decided to try some Korean food and see how it tastes compared with what I ate back in the country, and for this I’ve prepared a small vlog -let’s call it a mini review of the Korean-Japanese food. Actually, this will be the first episode about Korean influence here in Japan (so bear with me).

13-outside-of-miyomi

For the famous taste test, I went to Tokyo, Shinjuku district, to be more exact, the place is called Shin Okubo –The Korean village. Right after I got off the subway, everything was extremely sparkling and I could only hear KPOP music. Inside the Miyomi restaurant which I visited along with a friend of mine, it was written very sharply that they only serve Korean food – no way Sherlock, it’s the Korean district, so what else could be expected. I got in and it felt like I was in a shrine dedicated to Big Bang, they did have pictures with some other groups and the TV played only KPOP, but even the waiters were wearing Big Bang hoodies, so what more can I say.

3

I ordered Cheese Tteokbokki (치이즈떡볶이) and Korean Fried Chicken or Yangnyeom Chicken (양념 치킨), as for the beverages I got 2 different types of soju, one with Pineapple and one with Peaches. I swear that those Soju bottles were infinite (haha do you get it?)

So as a short summary, it was all nice, the atmosphere was very welcoming, and I loved the fact that I didn’t leave smelling like a hot dog, which was a huge plus! Besides, there was a small street shop right next to the restaurant in which you didn’t have to enter in order to eat.

These were my impressions. Hope you enjoy my video and let’s catch up next time!

Leave a Reply

