Parents try Korean Food in Japan

Ro Hello yeoreobun! Sper că mi-ați dus dorul, a trecut ceva timp de când am făcut ultima postare pentru mini vlog, iar așteptarea este bine meritată. În ediția de astăzi v-am pregătit o mică surpriză, dar cred că v-ați dat seama după titlu.

Însă o voi lua de la început. La sfârșitul lunii martie am primit o vizită foarte plăcută din partea părinților, am primit cadouri de acasă, ciocolată și alte lucruri de care mi-era dor. Pentru ei Japonia a fost experiență nouă, inedită și au aflat și învățat o multitudine de lucruri noi.

Atunci am avut o idee strălucită și mi-am spus „De ce să nu fac un episod mai diferit?”, astfel luând naștere noul episod de astăzi – Parents try Korean Food in Japan. Da, i-am dus pe părinții mei în cartierul coreean să guste mâncare specifică.

P1060555.JPG

Pot să vă spun că drumul până în Orașul Coreean (Shin Okubo) din cartierul Shinjuku a fost o întreagă nebuloasă pentru părinți :)) numai harta metroului li s-a părut o enigmă! Străzile extrem de luminate parcă ne duceau într-o altă lume, ei fiind fascinați la fiecare pas. De la muzica KPop, până la magazinele de KBeauty, părinții mei nu mai știau unde să se uite :))

Pentru restaurantul la care am decis să mâncăm, m-am gândit să merg pe ceva sigur, astfel alegând același restaurant de data trecută, Miyomi, aka restaurantul Big Bang. „Tu știi ce cântă? Că văd că vorbesc și engleză, și coreeană” îmi spune tata. „Nu :)), dar ce mai contează dacă arată bine” spun eu, sigură pe mine.

Ce să comandăm? Nu puteam să îi las să plece fără să guste măcar băutura specifică coreeană, așadar pe partea aceasta am optat pentru Soju cu gust de ananas și clasica bere blondă Asahi (marcă japoneză). După ce au băut Soju, „Zici că e suculeț” îmi zice mama cu zâmbetul pe buze.

12080620_793327590775967_1046306545_n.jpg

Ne-am delectat cu Cheese Dak-Galbi | 치즈 닭갈비 și Kimchi, ambele feluri de mâncare fiind picante. Dar foooarte bune!

Per total, pot să vă spun că părinții mei au fost destul de încântați de atmosfera primitoare, le-a plăcut mâncarea (puțin cam picantă pentru gustul lor) și le-a plăcut de asemenea faptul că nu au ieșit mirosind a cărniță prăjită pe grătar, un punct pro pe care l-am menționat în postul precedent.

Aici vă las și un mic video, ca să vedeți mai bine reacțiile de pe fețele lor, iar acestea fiind spuse, ne auzim pe data viitoare! Kisses and hugs :*

En Hello yeoreobun! Hope you missed me, it’s been quite a while since my last post for the mini vlog, but you needn’t wait any longer. In today’s post I have prepared for you a little surprise, but I guess you’ve already figured it out from the title.

Hence I’ll start from the beginning. At the end of March I had a pleasant visit from my parents, I have received many gifts from home, chocolate and other things which I have dearly missed. For them, Japan has been a new, interesting experience, from which they have learned many things.

At that time, I came up with a brilliant idea and said to myself: “Why not make a new episode, a little bit different?”, thus making the episode of today – Parents try Korean Food in Japan. Yes, I took my parents to the Korean Town to taste the specific food.

I can tell you that our trip to the Korean Town (Shin Okubo) in Shinjuku was clearly an adventure for my parents :)) even the subway map was an enigma for them! The incredibly lit streets were taking us into a whole new world, my parents being fascinated at each step of the way. From the KPop music, to the stores full of KBeauty products, they didn’t know where to look anymore :))

70c4556d0c19740b9b0f29c12eb314d44e2cde00_hq

As for the restaurant where we were going to eat, I wanted to be somewhere I had already gone at, therefore I chose the same as last time, Miyomi, aka the Big Bang restaurant. “Do you know what they are saying? They’re singing in English, in Korean” my father said to me. “No :)), but why does it matter if they look good” I tell him full of confidence.

What should we order? I couldn’t let them leave without trying a little bit of the typical Korean alcohol, therefore as for drinks, we had Soju with pineapple flavour and the classic Asahi beer (Japanese brand). After they drank Soju, “It’s like a juice”, said my mother with a smile on her face.

14566791_1551630378197926_1852734413436092416_n.jpg

After that, we ate Cheese Dak-Galbi | 치즈 닭갈비 and Kimchi, both dishes being spicy. But very goood!

As a final thought, I can confess that my parents were quite pleased with the welcoming atmosphere, they liked the food (which was a little bit too spicy for their taste) and they also liked the fact that they didn’t leave smelling like fried meat, a pro argument that I’ve mentioned in the previous post.

I am going to leave her a little video as well to see more clearly their reactions on their faces and that all being said, see you all next time! Hugs and kisses :*

minzy

 

Leave a Reply

