K-SHOP: Lansare cosmetice MCC

Hello everyone! Probabil v-ați fi așteptat la articolul despre “Cum și ce să alegi? BB Cream vs Cushion vs Fond de ten vs CC Cream” însă săptămâna trecută am avut ocazia de a participa la evenimentul realizat de K-Shop și anume lansarea produselor de cosmetică MCC și o mini petrecere K-pop la Kafeterya Cafe în București.

Din păcate, atunci când am scris articolul despre unde putem găsi produse coreene, pe care îl puteți citi AICI, cei de la K-Shop încă nu băgase pe stoc produsele, așa că nu am reușit să scriu despre ei, dar ocazia a venit tocmai la țanc și cu ajutorul Monicăi, căreia îi mulțumesc pentru invitație, am reușit să ajung la acest eveniment despre care vă voi povesti imediat.

 

Înainte de a începe, K-Shop este un site românesc online care inițial se ocupa cu vânzarea de mâncare și snacks-uri coreene, precum și alte produse folosite în bucătărie. Recent au început să se ocupe și de albume K-pop, și mai nou, de produse cosmetice coreene. Deocamdată singurele branduri sunt MCC și măștile de față de la Skin Lovers. Însă dacă veți citi în continuare, o să aveți parte de alte surprize. Până acum nici eu nu am încercat MCC, fiind un brand coreean mai puțin popular, însă asta nu înseamnă că nu este bun, ci chiar m-a impresionat. Ca să nu o mai lungesc cu prezentările, haideți să trecem la un scurt review și impresii.

Odată ajunsă la locația respectivă, am avut ocazia de a asculta părerile persoanelor care deja au încercat respectivele produse și faptul că toate erau mulțumite, mi-a stârnit și mai mult curiozitatea. După scurte prezentări ale produselor și alte discuții în grup, despre problemele de zi cu zi ale machiajului și etapelor de îngrijire, probleme pe care sunt sigură că majoritatea le avem, K-Shop au organizat pe loc o tombolă care a avut ca și premii, două seturi de măști și o ședință de machiaj în stil coreean pe gratis cu produsele pe care le puteți găsi pe site-ul lor. Eliza, cea care s-a ocupat de scurta ședință de machiaj, a explicat anumite tehnici pentru a ne asigura că machiajul nostru este perfect și în câteva minute a și terminat ședința, oferindu-i norocoasei câștigătoare un machiaj fresh specific coreenilor.
20170707_201935   20170707_201535
20170707_202150

20170707_205705

Testarea produselor respective s-a putut face pe loc, având tester din fiecare, așa că nu am mai pierdut timp și m-am dus direct spre măsuța ce ne deschidea o poartă spre raiul cosmeticelor coreene. Ce îmi atrage atenția de fiecare dată când vine vorba de machiaj coreean, este crema BB. Purity Repair Cover BB Cream de la MCC m-a surprins plăcut, nu mă așteptam, sincer. Tenul meu fiind gras, de obicei trebuie să caut creme BB speciale pentru acest tip de piele, iar aceasta, în urma aplicării, pe lângă acoperirea bună, avea și un finish destul de ok, puțin mat care în combinație cu pudra Perfect Finish Pore Pact poate controla sebumul pe parcursul întregii zile. A big thumbs up for them! 

20170707_205224Fondul de ten Aqua Watery Foundation mi-a lăsat și el o impresie bună, însă îl recomand mai mult persoanelor cu ten uscat care vor un finish natural și light. Pentru cei care caută o acoperire mai măricică, există celălalt fond de ten, Perfect Finish Foundation care este bun pentru toate tipurile de ten, însă eu vă sfătuiesc să folosiți un finish powder dacă aveți tenul foarte gras în cazul în care fondul de ten nu este complet mat.
Blush-ul Studio Baking Blusher era foarte pigmentat și strălucitor. Îmi plac foarte mult blush-urile ce au și un finish mai strălucitor, deoarece oferă o prospețime naturala look-ului. Rujul Water Beam Glow Lipstick era foarte hidratant, îl recomand 100% dacă aveți buzele uscate, pur și simplu era ca și o cremă hidratantă colorată.

Desigur că aveau și produse pentru machiajul ochilor, fard de pleoape, mascara simplă și chiar și pentru sprâncene, însă ce mi-au atras atenția mai mult au fost cele doua tușuri care au rezistat pe mâna mea și după ce m-am spălat. Another big thumbs up for both of them!
20170707_205732    20170707_205558

Produsele de îngrijire păreau foarte ok, pe loc nu pot detalia exact efectele lor, însă cu siguranță erau hidratante și nu cred că vor avea probleme nici persoanele cu tenul sensibil, deoarece majoritatea din ele conțin ingrediente care protejează tenul, în special demachiantul din ceai verde. Pe lângă demachiant, crema hidratantă, loțiunea de față și spuma de curățare, nu putem uita de faimoasele măști de față! Acestea sunt de două tipuri, hidratante și anti rid. Vreau să îi mulțumesc din nou Monicăi deoarece mi-a oferit o mască pe gratis pentru a o testa și a vă împărtăși părerea. Așa că stați cu ochii pe blog deoarece în scurt timp voi începe secțiunea de reviews, și voi include masca respectivă în articolul ”It’s review time: Măști de față coreene” pe lângă altele pe care le-am mai încercat.
20170707_20501120170707_205034

Iar acum e timpul pentru un scurt ”inside talk” cu Monica care mi-a împărtășit faptul că își dorește să aducă și alte branduri precum Etude House și Tony Moly și să se extindă cât mai mult pe partea de K-Beauty. Ceea ce mi-a bucurat cel mai mult este că dorește să păstreze prețurile cât mai accesibile, chiar dacă prețurile diferă de cele din Coreea, mai ales că acestea sunt date de către furnizorii ce exportă cosmeticele.

13892187_1766392973604142_5514331668551347560_nCa și concluzie, pot spune că sunt foarte bucuroasă că am avut ocazia de a testa produsele respective și am rămas cu o impresie bună. Chiar doresc să le încerc mai mult timp, așa că într-un viitor apropiat îmi propun să achiziționez ceva. Voi ați încercat până acum vreun produs cosmetic de pe K-Shop? Vă aștept cu părerile voastre în secțiunea de comentarii! Mai multe detalii despre ele puteți găsi pe site-ul online sau puteți contacta pagina de Facebook K-Shop.
yza

2 thoughts on “K-SHOP: Lansare cosmetice MCC

Leave a Reply

